Пошуковий запит: (<.>A=Рябова З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Рябова З. Використання інтернет-ресурсів у маркетинговому управлінні навчальним закладом [Електронний ресурс] / З. Рябова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_46 Описано механізми використання інтернет-ресурсів у маркетинговому управлінні навчальним закладом, яке відбувається шляхом розміщення інформації про навчальний заклад в мережі Інтернет. Зроблено дефініціальний аналіз концептів "маркетингове управління", "маркетингові дослідження", "якість освіти", "якість надання освітніх послуг". Виокремлено та охарактеризовано етапи циклу маркетингового управління: проведення аналізу закладу, формулювання місії закладу, визначення мети, розробка стратегії діяльності закладу, побудова певної структури, розробка комплексу освітніх послуг, конструювання системи моніторингу для підтримки ефективності стратегії, ступень задоволеності споживачів якістю освітніх послуг. На прикладі дослідження щодо виявлення стану обізнаності з питання освітнього маркетингу показано доцільність використання оnline-конструкторів, які розташовані в мережі Інтернет: eQuestionnaire; Webanketa; VirtualExS. Описаны механизмы использования интернет-ресурсов в маркетинговом управлении учебным заведением путем размещения информации об учебном заведении в сети Интернет. Сделан дефинициальный анализ концептов "маркетинговое управление", "маркетинговые исследования", "качество образования", "качество предоставления образовательных услуг". Выделены и охарактеризованы этапы цикла маркетингового управления: проведение анализа заведения, формулировка миссии учреждения, определение цели, разработка стратегии деятельности учреждения, построение определенной структуры, разработка комплекса образовательных услуг, конструирование системы мониторинга для поддержания эффективности стратегии, степень удовлетворенности потребителей качеством образовательных услуг. На примере исследования "Выявление состояния осведомленности по вопросу образовательного маркетинга" показана целесообразность использования оnline-конструкторов, которые расположены в сети Интернет: eQuestionnaire; Webanketa; VirtualExS.The article reveals the essence of Internet resources and describes the mechanism of their use in the position of the bath school for the education market.
|
2. |
Рябова З. Моделювання та проектування як ефективні засоби забезпечення якості надання освітніх послуг [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_8_24
|
3. |
Рябова З. Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_36 Вперше розроблено теоретичні та методологічні засади маркетингового управління (МУ) навчальною діяльністю закладів післядипломної педагогічної освіти (ЗППО) як складової соціального управління на основі виокремлення та теоретичного обгрунтування маркетингово-зорієнтованих управлінських впливів. Введено у науковий обіг поняття: "маркетингове управління в освіті", "маркетингове управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти", "специфічний інструментарій маркетингового управління","маркетингово-зорієнтовані управлінські функції". Сформульовано концепцію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Обгрунтовано концептуальну модель МУ навчальною діяльністю ЗППО та визначено умови її ефективного використання. Виокремлено й обгрунтовано закономірності, принципи, зміст і технологію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Теоретично обгрунтовано зміст специфічного інструментарію МУ - "маркетинг-мікс"; зміст навчального курсу "Маркетингове управління навчальним закладом". Виокремлено критерії експертного оцінювання розроблених матеріалів та методики експертної перевірки результатів дослідження; критерії й показники ступеня готовності керівників навчальних закладів до впровадження МУ. Удосконалено класифікації функцій та методів управління у контексті використання освітнього маркетингу та маркетингових досліджень. Дістало подальшого розвитку теорія управління шляхом виділення та розробки наукових та методологічних засад МУ навчальною діяльністю ЗППО з використанням специфічного інструментарію "маркетинг-мікс".
|
4. |
Рябова З. В. Маркетингові дослідження як засіб гнучкого управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освітим [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 8. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_8_4
|
5. |
Рябова З. Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова // Обрії. - 2013. - № 1. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_1_14 Вперше розроблено теоретичні та методологічні засади маркетингового управління (МУ) навчальною діяльністю закладів післядипломної педагогічної освіти (ЗППО) як складової соціального управління на основі виокремлення та теоретичного обгрунтування маркетингово-зорієнтованих управлінських впливів. Введено у науковий обіг поняття: "маркетингове управління в освіті", "маркетингове управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти", "специфічний інструментарій маркетингового управління","маркетингово-зорієнтовані управлінські функції". Сформульовано концепцію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Обгрунтовано концептуальну модель МУ навчальною діяльністю ЗППО та визначено умови її ефективного використання. Виокремлено й обгрунтовано закономірності, принципи, зміст і технологію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Теоретично обгрунтовано зміст специфічного інструментарію МУ - "маркетинг-мікс"; зміст навчального курсу "Маркетингове управління навчальним закладом". Виокремлено критерії експертного оцінювання розроблених матеріалів та методики експертної перевірки результатів дослідження; критерії й показники ступеня готовності керівників навчальних закладів до впровадження МУ. Удосконалено класифікації функцій та методів управління у контексті використання освітнього маркетингу та маркетингових досліджень. Дістало подальшого розвитку теорія управління шляхом виділення та розробки наукових та методологічних засад МУ навчальною діяльністю ЗППО з використанням специфічного інструментарію "маркетинг-мікс".
|
6. |
Рябова З. В. Теоретична сутність маркетингової інформації [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 140-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_111_22
|
7. |
Рябова З. Вплив маркетингового управління на позитивний розвиток навчальної діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова // Обрії. - 2012. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2012_2_12
|
8. |
Рябова З. В. Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 138-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_110_22
|
9. |
Рябова З. В. Еволюційні аспекти розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 8. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_8_19
|
10. |
Рябова З. В. Маркетингова стратегія як складова освітнього маркетингу і механізм забезпечення конкурентоспроможності навчального закладу [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 134-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_15
|
11. |
Касьян С. П. Методика оцінки ефективності роботи керівника закладів післядипломної педагогічної освіти з використанням системи електронного документообігу [Електронний ресурс] / С. П. Касьян, З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 15. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_15_9
|
12. |
Рябова З. В. Маркетингове управління як соціально-педагогічна технологія управління системою післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 15. - С. 123-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_15_13
|
13. |
Ковальчук В. С. Планування ефективності діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. С. Ковальчук, З. В. Рябова. // Науковий вісник УМО. Серія : Економіка та управління. - 2016. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvumo_2016_1_7
|
14. |
Рябова З. Менеджмент знань в управлінні розвитком проєктно-орієнтованого закладу освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 5. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_5_7
|
15. |
Рябова З. Маркетинг та логістика освітніх послуг [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2017_3_9
|
16. |
Рябова З. Кваліметричний підхід до оцінювання якості надання освітніх послуг [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2018. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2018_5_10
|
17. |
Рябова З. Теоретичні аспекти використання on-line опитувань в системі маркетинго-моніторингового супроводу якості підготовки фахівців з педагогіки вищої школи [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Theory and methods of educational management. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2015_2_7
|
18. |
Рябова З. В. Маркетингове управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2015. - № 4(5). - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_4(5)__2
|
19. |
Рябова З. В. Професійне зростання педагогів в умовах цифрової освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова, Г. В. Єльникова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 80, № 6. - С. 369-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_80_6_23
|
20. |
Рябова З. В. Проектний менеджмент як технологія управління інноваційним розвитком навчального закладу [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. Серія : Управління та адміністрування. - 2016. - Вип. 1. - С. 125-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpoupra_2016_1_13
|
| |