Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (3)Автореферати дисертацій (4)Реферативна база даних (10)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Рябова З$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
...
1.

Рябова З. 
Використання інтернет-ресурсів у маркетинговому управлінні навчальним закладом [Електронний ресурс] / З. Рябова // Нова педагогічна думка. - 2013. - № 2. - С. 178-182. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Npd_2013_2_46
Описано механізми використання інтернет-ресурсів у маркетинговому управлінні навчальним закладом, яке відбувається шляхом розміщення інформації про навчальний заклад в мережі Інтернет. Зроблено дефініціальний аналіз концептів "маркетингове управління", "маркетингові дослідження", "якість освіти", "якість надання освітніх послуг". Виокремлено та охарактеризовано етапи циклу маркетингового управління: проведення аналізу закладу, формулювання місії закладу, визначення мети, розробка стратегії діяльності закладу, побудова певної структури, розробка комплексу освітніх послуг, конструювання системи моніторингу для підтримки ефективності стратегії, ступень задоволеності споживачів якістю освітніх послуг. На прикладі дослідження щодо виявлення стану обізнаності з питання освітнього маркетингу показано доцільність використання оnline-конструкторів, які розташовані в мережі Інтернет: eQuestionnaire; Webanketa; VirtualExS. Описаны механизмы использования интернет-ресурсов в маркетинговом управлении учебным заведением путем размещения информации об учебном заведении в сети Интернет. Сделан дефинициальный анализ концептов "маркетинговое управление", "маркетинговые исследования", "качество образования", "качество предоставления образовательных услуг". Выделены и охарактеризованы этапы цикла маркетингового управления: проведение анализа заведения, формулировка миссии учреждения, определение цели, разработка стратегии деятельности учреждения, построение определенной структуры, разработка комплекса образовательных услуг, конструирование системы мониторинга для поддержания эффективности стратегии, степень удовлетворенности потребителей качеством образовательных услуг. На примере исследования "Выявление состояния осведомленности по вопросу образовательного маркетинга" показана целесообразность использования оnline-конструкторов, которые расположены в сети Интернет: eQuestionnaire; Webanketa; VirtualExS.The article reveals the essence of Internet resources and describes the mechanism of their use in the position of the bath school for the education market.
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.648 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Рябова З. 
Моделювання та проектування як ефективні засоби забезпечення якості надання освітніх послуг [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_8_24
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Рябова З. 
Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Теорія та методика управління освітою. - 2012. - № 9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2012_9_36
Вперше розроблено теоретичні та методологічні засади маркетингового управління (МУ) навчальною діяльністю закладів післядипломної педагогічної освіти (ЗППО) як складової соціального управління на основі виокремлення та теоретичного обгрунтування маркетингово-зорієнтованих управлінських впливів. Введено у науковий обіг поняття: "маркетингове управління в освіті", "маркетингове управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти", "специфічний інструментарій маркетингового управління","маркетингово-зорієнтовані управлінські функції". Сформульовано концепцію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Обгрунтовано концептуальну модель МУ навчальною діяльністю ЗППО та визначено умови її ефективного використання. Виокремлено й обгрунтовано закономірності, принципи, зміст і технологію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Теоретично обгрунтовано зміст специфічного інструментарію МУ - "маркетинг-мікс"; зміст навчального курсу "Маркетингове управління навчальним закладом". Виокремлено критерії експертного оцінювання розроблених матеріалів та методики експертної перевірки результатів дослідження; критерії й показники ступеня готовності керівників навчальних закладів до впровадження МУ. Удосконалено класифікації функцій та методів управління у контексті використання освітнього маркетингу та маркетингових досліджень. Дістало подальшого розвитку теорія управління шляхом виділення та розробки наукових та методологічних засад МУ навчальною діяльністю ЗППО з використанням специфічного інструментарію "маркетинг-мікс".
Попередній перегляд:   Завантажити - 132.179 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Рябова З. В. 
Маркетингові дослідження як засіб гнучкого управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освітим [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Імідж сучасного педагога. - 2014. - № 8. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2014_8_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 631.296 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Рябова З. 
Теоретико-методологічні засади маркетингового управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова // Обрії. - 2013. - № 1. - С. 40-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2013_1_14
Вперше розроблено теоретичні та методологічні засади маркетингового управління (МУ) навчальною діяльністю закладів післядипломної педагогічної освіти (ЗППО) як складової соціального управління на основі виокремлення та теоретичного обгрунтування маркетингово-зорієнтованих управлінських впливів. Введено у науковий обіг поняття: "маркетингове управління в освіті", "маркетингове управління навчальною діяльністю інституту післядипломної педагогічної освіти", "специфічний інструментарій маркетингового управління","маркетингово-зорієнтовані управлінські функції". Сформульовано концепцію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Обгрунтовано концептуальну модель МУ навчальною діяльністю ЗППО та визначено умови її ефективного використання. Виокремлено й обгрунтовано закономірності, принципи, зміст і технологію МУ навчальною діяльністю ЗППО. Теоретично обгрунтовано зміст специфічного інструментарію МУ - "маркетинг-мікс"; зміст навчального курсу "Маркетингове управління навчальним закладом". Виокремлено критерії експертного оцінювання розроблених матеріалів та методики експертної перевірки результатів дослідження; критерії й показники ступеня готовності керівників навчальних закладів до впровадження МУ. Удосконалено класифікації функцій та методів управління у контексті використання освітнього маркетингу та маркетингових досліджень. Дістало подальшого розвитку теорія управління шляхом виділення та розробки наукових та методологічних засад МУ навчальною діяльністю ЗППО з використанням специфічного інструментарію "маркетинг-мікс".
Попередній перегляд:   Завантажити - 268.112 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Рябова З. В. 
Теоретична сутність маркетингової інформації [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Сер. : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 111. - С. 140-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_111_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 317.766 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Рябова З. 
Вплив маркетингового управління на позитивний розвиток навчальної діяльності інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова // Обрії. - 2012. - № 2. - С. 32-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/obrii_2012_2_12
Попередній перегляд:   Завантажити - 334.708 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Рябова З. В. 
Характеристика діяльності маркетингових центрів інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Наукові записки [Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні та історичні науки. - 2013. - Вип. 110. - С. 138-147. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzped_2013_110_22
Попередній перегляд:   Завантажити - 354.778 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Рябова З. В. 
Еволюційні аспекти розвитку післядипломної педагогічної освіти в Україні [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2012. - Вип. 8. - С. 110-115. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2012_8_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.296 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Рябова З. В. 
Маркетингова стратегія як складова освітнього маркетингу і механізм забезпечення конкурентоспроможності навчального закладу [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2014. - Вип. 10. - С. 134-145. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2014_10_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 416.998 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Касьян С. П. 
Методика оцінки ефективності роботи керівника закладів післядипломної педагогічної освіти з використанням системи електронного документообігу [Електронний ресурс] / С. П. Касьян, З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 15. - С. 75-85. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_15_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 493.092 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Рябова З. В. 
Маркетингове управління як соціально-педагогічна технологія управління системою післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. - 2015. - Вип. 15. - С. 123-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpo_2015_15_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.623 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Ковальчук В. С. 
Планування ефективності діяльності підприємства [Електронний ресурс] / В. С. Ковальчук, З. В. Рябова. // Науковий вісник УМО. Серія : Економіка та управління. - 2016. - Вип. 1. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvumo_2016_1_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 425.983 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Рябова З. 
Менеджмент знань в управлінні розвитком проєктно-орієнтованого закладу освіти [Електронний ресурс] / З. Рябова // Імідж сучасного педагога. - 2019. - № 5. - С. 25-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/isp_2019_5_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 229.694 Kb    Зміст випуску     Цитування
15.

Рябова З. 
Маркетинг та логістика освітніх послуг [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2017. - Вип. 3. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2017_3_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 806.13 Kb    Зміст випуску     Цитування
16.

Рябова З. 
Кваліметричний підхід до оцінювання якості надання освітніх послуг [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Адаптивне управління: теорія і практика. Педагогіка. - 2018. - Вип. 5. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adupped_2018_5_10
Попередній перегляд:   Завантажити - 989.391 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Рябова З. 
Теоретичні аспекти використання on-line опитувань в системі маркетинго-моніторингового супроводу якості підготовки фахівців з педагогіки вищої школи [Електронний ресурс] / З. Рябова. // Theory and methods of educational management. - 2015. - № 2. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ttmuo_2015_2_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 715.76 Kb    Зміст випуску     Цитування
18.

Рябова З. В. 
Маркетингове управління навчальною діяльністю інститутів післядипломної педагогічної освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // ScienceRise. Pedagogical Education. - 2015. - № 4(5). - С. 4-8. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/texc_2015_4(5)__2
Попередній перегляд:   Завантажити - 371.591 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Рябова З. В. 
Професійне зростання педагогів в умовах цифрової освіти [Електронний ресурс] / З. В. Рябова, Г. В. Єльникова // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2020. - Т. 80, № 6. - С. 369-385. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2020_80_6_23
Попередній перегляд:   Завантажити - 376.973 Kb    Зміст випуску     Цитування
20.

Рябова З. В. 
Проектний менеджмент як технологія управління інноваційним розвитком навчального закладу [Електронний ресурс] / З. В. Рябова // Вісник післядипломної освіти. Серія : Управління та адміністрування. - 2016. - Вип. 1. - С. 125-135. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vpoupra_2016_1_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 451.662 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського